Cariere

Candidatul ideal
• Studii medii; studiile in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.
• Buna cunostere a tehnicilor de vânzare;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Proactiv;
• Bune abilităţi de ascultare;
• Adaptabilitate;
• Lucru individual şi în echipă;
• Iniţiativă;
• Bune abilităţi de comunicare;
• Bune cunoştinţe de limba engleză;
• Bune cunoştinţe de operare PC;

Descrierea jobului
Întâmpină clienții și le asigură consiliere într-o manieră amabilă, prietenoasă și eficientă;
Identifică nevoile și asteptările clienților, le oferă informații corecte și complete despre produsele aflate in vanzare;
Învață permanent oferta de produse ale companiei;
Promoveaza clientilor din magazin noile promotii, produse si servicii ale companiei;
Implementează in magazin campaniile promoționale;
Realizează operațiuni cu casa de marcat si POS bancar
Menține ordinea și curățenia în magazin;
Colaborează proactiv cu ceilalți membri ai echipei de vânzări.
Venit fix atractiv si bonusuri lunare corelate cu realizarile obtinute in vanzari;
Traininguri gratuite;
Mediu de lucru stabil, placut si dinamic;
Oportunitati de dezvoltare a abilitatilor in domeniul vanzarilor.

Candidatul ideal
Cautam o persoana cu abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa pentru a interactiona cu clientii nostri fata in fata, telefonic si pe email.
• Usurinta in comunicarea interpersonala.
• Atitudine pozitiva si proactiva.
• Atentie la detalii.
• Orientare catre client si solicitarile acestuia.
• Capacitate de organizare si lucru individual şi în echipă.
• Simt al responsabilitatii si orientare catre rezultate.
• Bune cunoştinţe de operare PC.

Constituie un avantaj
• Experienta in call center/customer care/vanzari/e-Commerce.
• Pasiunea pentru mediul online, tehnologie, accesorii si gadget-uri.

Descrierea jobului
• Prelucreaza comenzile online venite prin intermediul site-ului propriu si eMag marketplace.
• Contacteaza telefonic clientii cu detalii despre statusul comenzii, recomandari si detalii despre produsele solicitate.
• Gestioneaza si urmareste comenzile expeditiate.
• Promoveaza clientilor noile produse si servicii.
• Ofera consiliere si asistenta clientilor in showroom.
• Colaborează proactiv cu ceilalți membri ai echipei de vânzări.
• Realizează operațiuni cu casa de marcat si POS bancar.

Beneficii:
Venit fix + tichete de masa.
Mediu de lucru stabil, placut si dinamic; echipa tanara.
Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala.
Program de lucru L-V: 08:00 – 17:00.

Candidatul ideal:
Studii superioare finalizate.
Pasionat de comertul online sau de accesorii GSM.
Ordonat si dedicat in activitatile zilnice.
Rapiditate si corectitudine in introducerea datelor.
Cunoasterea unui program de editare foto poate fi un plus.
Experienta anterioara pe o pozitie similara si lucrul cu eMag marketplace reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului
– Administrarea produselor din site-ul propriu si eMag marketplace.
– Operare modificari si actualizari pentru produsele existente.
– Pregatirea documentatiei pentru produsele noi (poze, descrieri, caracteristici, etc.).
– Introducerea de noi date.
– Monitorizare concurenta si preturi.
– Participarea la activitati de marketing, social media si promovare online.

Se ofera: mediu de lucru stabil, program full time L-V, echipa tanara, salariu motivant, bonuri de masa, oportunitati de promovare.

[gravityform id=1 title=false description=false ajax=true tabindex=49]